tisdag 17 juni 2014

Marmorbord och ljuvlig sommar



Åh, vad jag njuter av att sommaren äntligen har hittat hit. Jag tycker faktiskt om alla våra årstider men sommaren är ju något alldeles, alldeles extra. 


Att gå ut i trädgården och plocka in lite blommor gör mig så glad. Här är det en nystädad altan som får sig lite glädje. 

Vårt fula plastbord med fejkad marmorskiva får hänga med ett tag till och just nu kan jag ju motivera det med att marmor är en trend igen ;-) Vi hann liksom inte byta ut det mellan gångerna.

Just nu händer det så mycket i mitt liv och jag pysslar och skapar för glatta livet. Problemet (läs lyx-problemet) är bara att jag inte riktigt blir klar med något. Nu är det sommarlov och jag är hemma med mina tre älskade barn. Så ni förstår nog varför jag inte blir klar. Man blir ju liksom avbruten hela tiden. Men på Instagram finns lite bilder på mina påbörjade projekt. Några av dem…..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar